Tarife
Comision standard – 15% + TVA
Se vor percepe comisioane suplimentare in cazul urmatoarelor situatii: recuperarea documentelor lipsa/pierdute, transfer de bani international si/sau alte servicii bancare (inclusiv incasarea cecurilor), clientul ofera informatii incorecte sau incomplete
Nu se platesc sume in avans
Se va percepe comision pentru fiecare an in parte si per serviciu (alocatie, asigurare de sanatate)
Ex. Daca avem 4 ani de recuperat, atunci se va calcula 15%X4
Comision minim:
Remuneratia nu poate fi mai mica decat echivalentul a 79 EUR convertiti in lei romanesti.
În comision sunt incluse toate serviciile: Procesare documente, pregătire dosar, Eliberare certificat de rezidență fiscală de la ANAF, depunerea dosarului și monitorizarea acestuia.
Fiecare serviciu de recuperare a taxelor este comisionat de către echipa noastră din suma finală, care este restituită clientului. Acest comision este fix și diferă de la țară la țară.
Fiecărui proces de recuperare a taxelor se aplică o taxă standard, care implică pregătirea documentelor, verificarea eligibilității și estimarea sumei de recuperat, precum și tot procesul de recuperare, de la depunere a dosarului până la restituirea banilor.
Pentru a beneficia clientul de comisionul minim, atunci va fi necesar ca fisa fiscala sau alte acte sa le obtina el.
Cum ne poți transmite documentele?
Echipa noastră este formată din specialiști experimentați în legislația fiscală internațională, ceea ce ne permite să oferim servicii de calitate și personalizate pentru fiecare client.
Suntem mereu la curent cu cele mai noi modificări legislative și avem o abordare practică, venind în sprijinul clienților noștri pentru a-i ajuta să-și recupereze taxele simplu, eficient și fără stres.
SUPORT CLIENTI
Copyright © 2023 AS RECOVER CONSULTING S.R.L. Toate drepturile sunt rezervate.
Un concept Justpixel
© AS RECOVER CONSULTING S.R.L.
Scrie-ne pe WhatsAPP